Apple Watch wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple Watch wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

oester5 17-07-2015
Geschreven voor: Apple Watch wit

Ik heb de Watch nu 3 weken in bezit. Na 2 Pebbles gehad te hebben is dit in de basis niet veel meer dan een andere smartwatch. Design vind ik persoonlijk wel een stuk mooier maar daar verschillen meningen altijd over :-).

Qua functie gebruik ik zelf maar minimale notificaties omdat je ander nerveus wordt van alle meldingen die je krijgt.

Scherm is tot nu toe altijd goed leesbaar geweest, ook in de volle zon.

Accu gaat voor mij doen lang mee, volle dag tot nu toe altijd met gemak gehaald. Gewoon elke avond op de lader, net zoals je iPhone.

Interface werkt prettig, soms tik je net een verkeerde app aan. Is denk ik een kwestie van wennen.

Ik gebruik hem vooral als activiteiten tracker, het horloge houdt de hele dag je hartslag en je stappen bij. Of dit functioneel is moet je zelf weten, ik vind het leuk in ieder geval. Met sporten wel top, hartslag afstand en tijd gemakkelijk bij te houden. Ook als je iPhone niet in de buurt is. (behalve als je bv runkeeper wilt blijven gebruiken)

Al met al een mooie start voor een nieuw tijdperk van wearables! Ik zeg, gewoon kopen en als het niet bevalt kan je het horloge eenvoudig zonder veel verlies via Marktplaats altijd nog verkopen :-)

Onderons 14-05-2015
Geschreven voor: Apple Watch wit

Ik ben een paar weken in bezit van de Apple watch sport. Deze heb ik gekocht in Duitsland.Ik ben 71 jaar en ben er zeer tevreden mee,alles werkt perfect zoals je van Apple mag verwachten.
De accu haalt bij mij ruim 24 uur. Opladen gaat zeer snel ongeveer 2 uur volledig(100%)vol. Is waterdicht maar wordt aangeraden er niet mee te zwemmen.
Ik vind de Apple watch TOPPIE
J.de Groot